Not signed in (Sign In)

Categories

Welcome, Guest

Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.

If you don't have an account, apply for one now.

Vanilla 1.0.3 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/adept/spione.adept-press.com/forum/extensions/ForcedBBCode/default.php on line 198
    • CommentAuthorbarjente
    • CommentTimeSep 13th 2017

De Tiger Woods Nike Ad Controversie: Echt?
    Al deze 'controverse' over Tiger Woods 'nieuwe Nike advertentie is 98 procent veel niet meer' en 2 procent een beetje '. Nike heeft het kort gepubliceerd nadat Tiger gisteren Bay Hill Classic won, voor de achtste keer niet minder. De overwinning duwde hem naar de top van de wereldgolfranglijst. Hij is terug op de top, gerangschikt op # 1 in de wereld en het is wel verdiend. Tiger heeft dit jaar in slechts vijf toernooien in de Verenigde Staten gespeeld en heeft drie van hen gewonnen. Dat is een '600 batting average '. De man is een fuego met de stok. Maar wat is er afgevuurd, is de slogan op de nieuwe advertentie,' Winning Take Care of Everything '. Het heeft de sociale media kritiek getrokken, waar sommigen het waarnemen Als een klap in het gezicht van Tiger's schandaal en de daaropvolgende scheiding van zijn vrouw Elin Nordegren. De gedachte dat deze winnende is, zet het schandaal in een nette kleine doos op een plank, zeker niet de trofee plank, en alles is goed. Ik geloof dat dat niet het geval is. Ik ben in en om sport geweest als speler, verslaggever en fan sinds ik in de dag voor een tee-ball terug in de tijd heb ingelogd. Ik kan u vertellen dat de slogan voor altijd is geweest. Sporten kennen deze eerste hand. Nu weet ik wat je aan het denken hebt. 'Juist omdat het voor altijd is geweest, doe het niet goed.' Ik hoor je '. Maar hoor me uit. Het gezegde kan worden gelaagd over ons goedkope nike air max 2017 heren dagelijks leven. Ja, je leven ook. Als het goed gaat, zijn er weinig dingen die ons voor een gek opdrijven. Ze liggen slapend onder het oppervlak. Maar als het slecht gaat, wordt elke kleine irritatie een belangrijke uitslag. Winnende en goede tijden zijn als Neosporin, de zalf die de irritanten onder het oppervlak houdt. Hetzelfde geldt voor onze werkomgeving. Het spreekt zelfs in de wereld van Hollywood, waar ik heel veel van mijn carrière heb doorgebracht. Ik kan niet vertellen hoeveel bezoeken ik laat zien over de Jaren waar de minuut u op de set loopt, zal de stemming en de houding van alle betrokkenen u meteen vertellen als de show wint, verlies goedkope nike air max classic bw heren of worstelt. En geloof me, Hollywood heeft een hoop uitslag die gewoon wachten uitbreken bij het eerste bord Van slechte ratings. Dus, terug naar Tiger Woods en deze Nike-advertentie, 'Winning Take Care of Everything'. Toen ik het voor het eerst zag, nam ik me terug in een perskamer bij PGA Tour Headquarters in Ponte Vedra Beach, Florida op 19 februari 2010. We keken naar de tijger die zijn verontschuldiging persconferentie in een kamer heeft gehouden, maar een korte benadering van ons. Ik bleef denken: 'Hoe gaat hij hier ooit van herinneren?' Drie jaar later, professioneel Nike is slim. Nike duwt de envelop. T van deze nieuwe advertentie vanuit alle hoeken, waaronder het schandaal van Tiger. Dat is waar de 2 procent die ik in het begin al zei, binnenkomt. Nike en Tiger wisten dat het een aantal negatieve reacties zou opleveren, wat terugslag was. Het was onvermijdelijk. Je moet naar Nike's track record kijken. Push-back is goed. Het creëert buzz en duwt de advertentie, het bericht en het merk aan de top van de nieuwssoftware. Kan je de iteraties van deze advertentie voorstellen die het niet hebben gemaakt? Laten we hopen dat ze geen tijger hebben in de buurt van de voorbank van een auto met de voormalige premier van Italië, Silvio Berlusconi, en u weet wat in de kofferbak.